Tulimese

Z Fleru na Shoptet v černých číslech

O klientovi

Tulimese.cz vyrábí širokou škálu textilních výrobků pro miminka jako hnízdečka, zavinovačky, povlečení do postýlek, polštářky a další praktické pomůcky. Všechny výrobky vznikají v Pelhřimově v rukou Jany Bláhové a několika místních švadlenek.

Cílem Tulimese je navrhovat a šít kvalitní, praktické a nadčasové produkty, které maminkám dlouho vydrží a neztratí barvu či tvar po několika vypráních. Pro značku jsou charakteristické jemné barvy a něžné, minimalistické motivy.

Průběh spolupráce

Na projektu Tulimese pracujeme od roku 2020. V té době měla zakladatelka Jana Bláhová za sebou už 12 000 prodaných kousků na Fleru, kde pod profilem Janika B. působila od roku 2016. Prodej přes Fler má pro tvůrce-začátečníky řadu výhod, ale pro rostoucí značku představuje i významná omezení. Například na něj může směřovat pouze facebooková reklama, nelze zde nastavit měření pomocí Meta pixelu, Google Analytics či využívat Google Ads. Fleru navíc autoři odvádí cca 11 % ceny každého prodaného výrobku, což může být finančně značně limitující.

Co se nám povedlo

Přenést těžiště byznysu z Fleru na nový e-shop tulimese.cz.

Roztlačit novou značku, prosadit se v konkurenci.

Měsíčně dosahovat statisícových obratů. Holky občas doslova nestačí vyrábět.

S minimem budgetu vybudovat 2tisícovou fanouškovskou základnu na Instagramu.

Dostat se na stránky Idnes.cz nebo CzechDesign.

Rozjet spolupráci s influencerkou Lucií Zelinkovou.

Co na to klient

“ADEO mi pomohlo přetvořit můj 'one-woman' projekt na plnohodnotnou firmu. Kompletně se postarali o spuštění e-shopu, reklamní kampaně a různá nastavení a měření, která s tím souvisí. Já na tyto technické věci moc nejsem, tak jsem ráda, že mi ADEO pomohlo celý projekt rozjet.”

Jana Bláhová
zakladatelka Tulimese

Výhled do budoucna

Tulimese.cz má i jako velmi mladá značka pěkně našlápnuto. Přes občasné výkyvy se od počátku pohybuje převážně v černých číslech. Výkon PPC kampaní se postupně stále zvyšuje. Nadále intenzivně pracujeme na růstu povědomí a budování fanouškovské komunity, přičemž se neobejdeme bez sociálních sítí a influencer marketingu. V roce 2022 autorka zakládá v Pelhřimově kamenný obchod, což nám otevírá další marketingové příležitosti a výzvy. Plánujeme systematicky pracovat s newslettery a obecně posilovat vztahy se zákaznicemi, aby nám poskytovaly zpětnou vazbu a měly motivaci u Tulimese opakovaně nakupovat a dále jej doporučovat.

Získejte strategického partnera

Dáme vašemu online marketingu jasnou strategii a směr. Tak, abyste s minimálními náklady dosahovali maximálních výsledků, a vaše značka rostla do podoby, o jaké sníte. Co vy na to?