TUBI
Z doplňkového e-shopu hodnotným zdrojem zisku
O TUBI
Společnost Tubi se specializuje na výrobu a prodej širokého sortimentu hadic a příslušenství pro zahradu i průmysl.
Ačkoliv primární zaměření firmy leží v B2B segmentu, jejich e-shop ProfiHadice.cz postupně nabývá na důležitosti a stává se významným zdrojem tržeb.
Díky našim cíleným marketingovým aktivitám se z původně doplňkového prodejního kanálu stává dynamicky rostoucí součást podnikání expandující i na zahraniční trhy.
PRŮBĚH SPOLUPRÁCE
Naše spolupráce s Tubi se opírá o dlouhodobou strategii růstu e-shopu. Klíčovým prvkem jsou kampaně v Google Ads a Sklik, přičemž Google Ads generuje dominantní podíl tržeb.
Postupně rozšiřujeme aktivity i na zahraniční trhy prostřednictvím marketplace platforem.
Na domácím trhu využíváme Heureka.cz jako doplňkový zdroj návštěvnosti a konverzí. Významnější roli hraje platforma Allegro, kde se nám daří oslovovat zákazníky v České republice s velmi dobrou návratností investic. Expanze na zahraniční Allegro trhy (Polsko a Slovensko) je v rané fázi, ale vykazuje počáteční úspěchy.
Aktivně pracujeme na myšlence rozšíření sortimentu e-shopu, což by umožnilo oslovit širší zákaznickou bázi a prodloužit prodejní sezónu.
CO SE NÁM POVEDLO
- Celkový nárůst tržeb o více než 232 % mezi lety 2021 a 2024.
- Celkové tržby e-shopu vzrostly o 42 % mezi lety 2023 a 2024.
- Tržby z Google Ads vzrostly o 32 % s 27% nárůstem počtu objednávek v roce 2024.
- Prodeje na Allegru zvýšily od ledna do dubna 2025 celkový obrat e-shopu o 15 %.
- Navrhujeme a diskutujeme s klientem možnosti rozšíření sortimentu pro další expanzi.
A co na to klient?
“S agenturou Adeo jsme navázali velmi plodnou spolupráci, kterou si ceníme nejen pro jejich lidský a vstřícný přístup, ale především pro prokazatelně měřitelné výsledky. Díky jejich strategiím pro náš e-shop Profihadice.cz jsme zaznamenali významný růst tržeb i úspěšnou expanzi na zahraniční trhy. Oceňujeme také, že Adeo aktivně přichází s novými nápady a řešeními, která posouvají náš online prodej neustále kupředu.”
Miroslava Floriánová
(provozní manažerka Tubi)
výhled do budoucna
Rok 2025 bude klíčový pro další rozvoj na marketplace platformách, zejména na Allegru v zahraničí. Budeme se soustředit na optimalizaci stávajících kampaní a hledání dalších příležitostí pro růst e-shopu Tubi. Důležitým krokem bude také prozkoumání potenciálu rozšířeného sortimentu a jeho marketingové uchopení z naší strany.
Případové studie
nejen tihle už rostou s námi
Tovys
Když kampaň šlape jako luxusní hodinky
Tubi
Z doplňkového e-shopu hodnotným zdrojem zisku
Kareš Arch
Architektura úspěchu na Instagramu

Získejte strategického partnera
Proč házet peníze z okna? Přes 10 let zkušeností v online byznyse nám dává nadhled, který je pro kvalitní marketing klíčový. Dáme vašemu online marketingu jasnou strategii a směr. Tak, abyste s minimálními náklady dosahovali maximálních výsledků, a vaše značka rostla do podoby, o jaké sníte. Co vy na to?