Přeskočit na hlavní obsah

Náš tým

kdo se stará o projekty našich klientů

Jiří Novák

Zakladatel a CEO

Jirka není v online marketingu žádný zajíc. Od roku 2008 má na kontě přes 10 let profesionální tvorby webů, vedení marketingového týmu nebo vlastní úspěšný e-shop. Díky zkušenostem z podnikání snadno pochopí vaše byznysové cíle, které přetaví v co nejefektivnější online marketingovou strategii.

Lucie Jandová

Social media specialist

Jako vystudovaná novinářka Lucka přirozeně tíhne k psaní a copywriting je její královská disciplína. Klientům nastavuje komunikační strategii, ladí tone of voice a stará se o propagaci na sociálních sítích. Miluje svou dceru, kocoura a Netflix.

Petr Kalafut

Senior PPC specialist

Zapálený cestovatel a rybář, ale hlavně ostřílený PPC specialista. Petr jde striktně po výkonu v rybaření i kampaních. Na kontě má přes 9 let zkušeností s velkými projekty v ČR i v zahraničí. Není pak divu, že vám konverze naskakují jako kapři o výlovu.

Jana Brožová

Social media specialist

Jana je náš univerzál. Specializuje se na Facebook a Instagram kampaně, ale napíše vám i super text do reklamy nebo newsletteru, postará se od A do Z o váš Pinterest a v neposlední řadě pochytává PPC fígle od našeho Petra. Když si chce vyčistit hlavu a načerpat inspiraci, tak se jde projít. Miluje výlety, minimalismus a tvoření všeho druhu.

Veronika Hanzálková

Project manager

Verča se po studiu managementu na VŠE po hlavě vrhla do online marketingu. V e-shopu se sportovním zbožím se během 6 let vypracovala na precizní a schopnou projekťačku. Spolehlivost, přehled a selský rozum dělá z Verči oporu týmu i klientů.

Karolina Hodačová

Graphic designer

Kájin mateřský obor je design porcelánu, od kterého už při studiu ráda odbíhala ke grafice a ilustraci. Z uměleckých směrů miluje konceptualismus, minimal art či land art. Ve volném čase se Kája věnuje boulderingu a canicrossu. Zbožňuje ostrá jídla.

Chceš rozšířit náš tým

a pracovat pro skvělé klienty?

 

Volné pozice

Případové studie

nejen tihle už rostou s námi

Gymnathlon

Jak jsme rozhýbali 5 % dětské populace v ČR

Kup si posed

Ze snu o obytném posedu po glampingový byznys

Tulimese

Z Fleru na Shoptet v černých číslech