Optimalizace webu
Šlape váš web, jak má?
Bez dobrého webu se nehneme. Proto než se pustíme do kampaní, poradíme vám, jak vyladit ten váš. Aby se v něm lidé neztráceli. Aby prováděli přesně to, co po nich chceme (konverze). A abychom mohli vše potřebné změřit a vyhodnotit.
Zvládneme to ve 3 krocích:
Analýza současného stavu
Podíváme se, zda je váš web funkční, přehledný a má nastavena všechna potřebná měření.
Návrh nového řešení
Poradíme vám, co a jak dát do pořádku, aby mohl marketing šlapat v plné síle.
Analytika a testování
Převezmeme správu vašich Google Analytics, GTM a dalších nástrojů webové analytiky. Nasadíme chybějící pixely a měřicí kódy a pustíme se do vyhodnocování.
Co ještě děláme
01
Online strategie a kampaně
Kvalitní online marketingová strategie nepadá z nebe, ani se nevycucá z prstu. Naopak jednoznačně vyplývá ze strategie obchodní. V jaké fázi je váš byznys a kam si přejete dojít za rok, za dva či za pět let? Míříte “za kopec” nebo až “za velkou louži”? Kde jsou vaše limity a kde naopak váš potenciál? Na začátku se zkrátka o tomhle všem důkladně pobavíme.
02
Tvorba obsahu a sociální sítě
Nevíte si rady s obsahem na sociální sítě? Sledující nepřibývají a vaše posty mají jen vlažné reakce? Dělat “socky” je sice věda, ale ne raketová! Společně si určíme cíle, vytvoříme content plán a uvidíte – časem budete sami sekat skvělý obsah jako Baťa cvičky.
03
Optimalizace webu
Bez dobrého webu se nehneme. Proto než se pustíme do kampaní, poradíme vám, jak vyladit ten váš. Aby se v něm lidé neztráceli. Aby prováděli přesně to, co po nich chceme. A abychom mohli vše potřebné změřit a vyhodnotit.
Případové studie
nejen tihle už rostou s námi
Gymnathlon
Jak jsme rozhýbali 5 % dětské populace v ČR
Kup si posed
Ze snu o obytném posedu po glampingový byznys
Tulimese
Z Fleru na Shoptet v černých číslech