Případové studie

Gymnathlon

Jak jsme rozhýbali 5 % dětí v ČR

O klientovi

Gymnathlon je unikátní sportovní program pro děti, který pořádá kurzy pro věkové skupiny od 2,5 do 11 let. Jeho metodika vznikla ve spolupráci s Karlovou univerzitou a je zaměřena na všestranný pohybový rozvoj dětí, a to maximálně hravou a prožitkovou formou.

Posláním Gymnathlonu je vybudovat u dětí celoživotní lásku ke sportu. Děti pomocí hracích plánů a jednotlivých cviků rozvíjí pohybové dovednosti, spolupráci v kolektivu a prožívají přirozenou radost z pohybu. Jejich motivaci posiluje také oblíbený maskot Max, který je celým kurzem provází.

Průběh spolupráce

Když jsme v květnu 2020 projekt přebírali, stál na obrovském nadšení zakladatelů, ale marketingově narážel na své limity. Naším prvním úkolem bylo přejít od pocitů k datům. Nastavili jsme profesionální měření (Facebook Pixel, Google Analytics) a vytvořili pevné základy pro budoucí růst.

Naše role se postupně transformovala. Z dodavatele reklamy jsme se stali partnerem, který vytvořil komplexní digitální infrastrukturu a řídí klíčové marketingové a technologické aspekty mezinárodní expanze. Díky dlouhodobé a systematické práci se nám společně podařilo dosáhnout milníků, které na začátku spolupráce vypadaly jako vzdálený sen.

Co se nám povedlo

Zapojit do kurzů ročně více než 25 000 dětí v celé Evropě.

Úspěšná expanze do 11 zemí: Pro každou zemi vytváříme unikátní marketingovou strategii, která zohledňuje specifika trhu.

Centralizovaná digitální infrastruktura: Sjednocením webu a vytvořením společného administračního systému jsme klientovi dodali robustní a škálovatelné řešení pro jeho mezinárodní růst.

Nastavit pokročilý reporting včetně vlastních přehledů či custom eventů (Google Looker Studio, Meta Ads).

Využívat všechny typy kampaní pro potřeby klienta: Výkonnostní, brandové i náborové.

Vybudovat strategické partnerství pro další rozvoj.

Co na to klient

"Adeo nám především velmi pomohlo při expanzi do nových zemí. Každý nový trh totiž vyžadoval individuální přístup a rozdílnou strategii. ADEO vždycky proaktivně přišlo s návrhem kampaní na míru daného trhu, a kampaně v průběhu sezóny dál flexibilně upravuje. Díky nim jsme naplnili naprostou většinu Gymnathlon kurzů v Rakousku, Maďarsku nebo na Maltě."

Jan Březina
CEO Gymnathlon a SportAnalytik

Výhled do budoucna

V roce 2025 jsme klíčovým partnerem Gymnathlonu pro růst na všech zahraničních trzích. Pomáháme klientovi překonávat výzvy spojené s dynamickým růstem a zajišťujeme, aby všechny marketingové aktivity byly perfektně synchronizované, efektivní a vedly ke stanovenému cíli.

Získejte strategického partnera

Dáme vašemu online marketingu jasnou strategii a směr. Tak, abyste s minimálními náklady dosahovali maximálních výsledků, a vaše značka rostla do podoby, o jaké sníte. Co vy na to?
Strategický partner