blog služby – Adeo blog » Několik rad pro úspěšný život v obchodním prostředí

Několik rad pro úspěšný život v obchodním prostředí

30. 5. 2010 Adeo

Zde je několik rad a pravidel, kterými je dobré se v obchodním prostředí řídit:
1.    Buďte expert

Odborníci budí důvěru. Odborníci jsou vysoce oceňovnáni. Expert, to není jen  člověk s mnoha doktoráty, ale každý, kdo rozumí své práci o něco více než cílová skupina. A schopnost prezentovat se je rozhodující pro to, abyste byli za odborníka považováni.
2.    Prodávat vždy

Čas jsou peníze. Pokud čas nevyužijeme k vydělávání peněz, je to čas promarněný. Proto každý den musíme něco ze sebe prodat. I když je to jen maličkost.
3.    Buďte v pohodlí
Když se budete cíti příjemně, i práce půjde lépe. Nešetřete na nesprávném místě. I židle v kanceláři může mít rozhodující vliv na kvalitu vašich výkonů.

4.    Zlepšovat se.
I když není možné něco v danou chvíli zvládnout, je dobré se o to alespoň pokoušet. Naše náklady jsou 30% nákladů konkurence? Usilujme o 10%.
5.    Sledovat situaci

Nikdy se nevymlouvejte na okolnosti a zároveň se jimi nenechte zaskočit. Spolehlivý člověk je vždy úspěšnější než nespolehlivý. A i uvíznutí v zácpě nebo jiný podobný problém může být způsoben třeba nedostatečným odhadem situace nebo jinou vaší chybou.
6.    Vědět, kdo jste

Jaká je vaše vášeň, co vás v práci baví, o co usilujete? To víte moc dobře. Dejte to vědět i svým zákazníkům a obchodním partnerům.
7.    Vyhledávat kontakty

Každý den se seznámit s novými lidmi. Na ulici, na výstavách, v práci, na internetu. Ať všechny vaše vizitky najdou čtenáře. Každý nový kontakt se může hodit
8.    Používat kontakty

Pomáhat svým přátelům. Tím člověk ukáže, že dovede být užitečný pro ně i pro jiné.
9.    Naučit se něco nového

Kromě novin je důležité sledovat i jiné zdroje informací. Ať už jsou to informace o dění ve světě, nebo nové poznatky, které využijete při práci
10.    Přimět lidi nakupovat od vás

Lidé neustále nakupují. Udělejte něco pro to, aby nakupovali od vás.
11.    Zvýšit cenu

Nenechte se zmást zákazníky. Pokud je zboží exkluzivní, zvyšte cenu na trojnásobek. V oboru, v němž jsem pracoval, se navíc zvedly prodeje na trojnásobek a výdělek byl rázem devítinásobný!
12.    Použiívat stereotypy

Lidé důvěřují stereotypům. Člověk v obleku prodává lépe než chlapík ve sportovním. A upínání se k zaběhlým věcem není jen věcí oděvu.
13.    dodržovat termíny

Odhadujte dobu potřebnou na nějakou práci reálně. Zákazníka sice ohrmomíte sliby o rychlém vyřízení jeho problémů, ale pokud se mu potom budete třikrát vymlouvat, bude výsledný dojem zdrcující.
14.    Uspokojit přání

Prodávejte zboží, po němž cílová skupina touží, popřípadě přesvědčte cílovou skupinu, že touží právě po tom, co prodáváte. Jak jednoduché.
15.    Překvapovat

Pošlete blahopřání k svátku či narozeninám lidem, kteří vás zajímají. Až budete potřebovat jejich služby, bude se hodit, že si vás pamatují.
16.    Zaujmout zákazníka

Co jiného člověka tak nadchne jako sleva. Sleva vytváří možnost koupit drahé levně. Nebojte se proto této možnosti nalákat zákazníky.
17.    Ne všechny popsané rady musí být pravdivé

Váším úkolem je vždy vymyslet si své vlastní. Vy a jen vy znáte své strategie pro dosažení úspěchu. Vy sami máte své vzory a svůj rozum. Budete-li se jím řídit, jste na dobré cestě.


 
Diskuze [0] Vytisknout článek
 


Vaše reakce*Údaje označené * je nutné vyplnit