Da Emanuel podruhé

29. 6. 2010 Adeo

Od doby, kdy jsem nebyl spokojen v restauraci Da Emanuel a na několika místech jsem ji nedoporučil, dostalo se mi mnoha odpovědí. Některé z nich jsou souhlasné, jiné nesouhlasné. Nejsem jediný, kdo má negativní zkušenosti s obsluhou v Da Emanuel, ale zároveň se najdou i hlasy, které obsluhu restaurace či podnik jako celek chválí.



Na tomto místě bych rád podotkl, že jsem nikdy nenapsal ani sebeméně proti majiteli restaurace Emanuelu Ridimu. Důvodem k mému psaní není ani v nejmenším závist. Tak nízké pudy mne věru neženou. Rád se však vyjadřuji k věcem, které mne zamrzí či naopak potěší, a dlouhodobě kritizuji zaměstnance, kteří se neumějí slušně chovat.



Nedávno navštívila restauraci Da Emanuel menší skupinka lidí a chtěla si objednat víno. V dobrých restauracích je zvykem, že číšník poradí s výběrem, doporučí něco z nabídky. Dáma, která víno objednávala, se však dočkala pouze odpovědi, že mají tři druhy vína. Když se pokusila znovu zjistit něco bližšího a víno objednat, dostala znovu tutéž odpověď. Dáma nakonec namátkou vybrala jedno z vín sama, ale o jejích dojmech ani nebudu vyprávět.
Když potom došlo na placení, přáli si hosté platit zvlášť. Na to číšník odpověděl, že toto jejich kasa neumí a po delší debatě dokonce hodil na jídelní stůl kalkulačku, ať si to spočítají sami. Jistě uznáte, že toto je opravdu vrchol nevhodného chování. Osobně bych takového zaměstnance okamžitě propustil.
Abych nemohl být osočován z pouhého žvanění, bylo by mi ctí a potěšením zorganizovat a profinancovat výběrové řízení na nový personál restaurace Da Emanuel. I na stránce jobs.cz by se dojista našlo mnoho slušných lidí s praxí v oboru. Navíc mám dobré známé v oblasti špičkového restauratérství, kteří by dojista pomohli s výběrem těch nejlepších kandidátů, již by nedělali panu Ridimu ostudu.
Je škoda, když je jméno podniku kaženo arogantními zaměstnanců. A rád pomohu, aby Da Emanuel skutečně byla špičková restaurace včetně špičkové obsluhy a nemusela mizerné číšníky zahalovat mohutným PR oparem.

 
Diskuze [4] Vytisknout článek
 


Vaše reakce*Údaje označené * je nutné vyplnit

 
  1. Myslím, že Vy nejste majitelem restaurace Da Emanuel. Kritizovat můžete, radit také,ale rozhodnutí záleží vždy na majiteli. Myslím, že na všem se dají najít mouchy …
    Oblíbenost restaurace se pozná vždy podle návštěvnosti a ne podle kritiky jednoho člověka. Pozvěte nás do Vaší restaurace, pokud tedy nějakou máte, a uvidíme, kde se budeme cítit lépe. Co člověk, to názor a ne všichni lidé jsou stejní. Jana Cabalková

    Jana Cabalková /
  2. Myslíte správně, opravdu nejsem majitelem této restaurace. Snad ale nemusím být vlastníkem restaurace k tomu, abych ji (případně nějakou jinou) mohl hodnotit. K posouzení kvality práce letušky také nepotřebuji vlastnit aerolinky (nebo ano?) a myslím si dokonce, že většina fanoušků fotbalu nevlastní fotbalový klub – a přesto hodnotí výkon fotbalistů. Máte pravdu – co člověk, to názor. A já se ten svůj nebojím vyjádřit. Nejsem jediný, kdo není s Da Emanuele spokojen, ale zároveň netvrdím, že jsou nespokojení všichni. Zde jsem pouze nabídl pomocnou ruku, snad na tom není nic špatného.

    Adeo /
  3. Kritika je svobodná možnost kohokoliv se vyjádřit k čemukoliv, bez nutnosti kritizovanou činnost provozovat (byť to na váze kritiky přidá).

    Zřejmě dotyčnou restauraci navštívím a v případě stejných zkušeností s obsluhou je někde pořádně rozmáznu. 🙂 Medializace podobných věcí pomáhá.

    Corwin Black /
  4. souhlasim,souhlasim..Obsluha v Da Emanuel je netaktni a neprofesionalni.Prestali jsme tam kvuli ni chodit a tz ceny vskutku u temer tak jednoduchych a obycejnych jako jsou spaghetti aglio olio za 250,Kc ???Byvame casto v zahranici a chodime do vybornych restauraci ale cizinci by za takovou porci testovin penize nedali,to muzu zarucit.

    Jana /